Information om fiber 2018-02-21 (11)

CRS
Inget nytt att meddela.

TELIA
Nu ska allt vara klart från Telia för att aktivera fibern och installera utrustningen. Alla medlemmar ska ha fått brev hem från Telia om hur ni aktiverar deras tjänster. Om ni inte fått brev, så vänligen ta kontakt med Telias kundtjänst omgående.

Ni som ännu inte aktiverat och kopplat in fibern, vill vi påminna om att det finns hjälp att tillgå från Telias tekniker om ni skulle önska. Ni som vill boka att en av Telias tekniker kommer hem till er för hjälp med installationen bokas det på tfn: 90200, be att få bli kopplad vidare till kundtjänst.

Vill också påminna er, att önskar ni information om Telias tjänster, utbud och ytterligare utrustning hänvisar de till sin hemsida www.telia.se alternativt deras kundtjänst.

Som vi informerat om tidigare, så löper Comhem på till 28 februari som en säkerhet för er, men efter det datumet kommer inte Comhem att vara tillgängligt. Det kommer kopplas ur. Så börja gärna i god tid att installera Telias tjänster så ni inte får ett glapp i telefoni-, tv- och bredbandstjänster.

STYRELSEN
Det är fortfarande några av er som har mailadresser via Comhem. Vänligen byt dem omgående och meddela oss era nya. Det finns flera e-postleverantörer att använda er av, såsom www.gmail.com , www.hotmail.com , www.live.se för att nämna några stycken.

Vi hoppas att alla ska vara nöjda med den lösning vi valt och att övergången blir smidig för er alla.

/Styrelsen